2. Yas Dogum Gunu Pastasi

2. yas gunu kutlamamiz daha sakin ve sade oldu. Aile arasinda kutlamayi tercih ettik. O yuzden sizlere uzun uzadiya bir parti ve hazirliklarindan bahsedemeyecegim. Biraz gecikmeli de olsa Aras'in dogum gununu ufak bir organizasyonla kutladik. Evi suslerle ve balonlarla donalttik. 


Bu sefer gecen seneye gore farkindaliginin biraz arttigini dusunerek Aras'in sevebilecegi bir pasta arayisina girdim. Malum her erkek cocugu gibi Aras'in da favori oyuncagi arabalar. Pastalarini her zaman severek tukettigimiz Coccinella'da cok sevecegini dusundugum seker hamurundan bir pasta begendim. Ve yanilmadim gercekten de pastayla hemen cok cabuk kaynasti. Uzerindeki seker hamurundan yapilma kirmizi renkli arabayi hemen alip oynamaya heveslendi, daha dogrusu kendisine oyuncak muamelesi yapti. Benim icin hafizamdan silinmeyecek bir kareydi gercekten. 

Ornek ve fikir olmasi acisindan pastanin resmini de sizlerle paylasmak istedim. Nice mutlu ve saglikli seneler olsun.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder