Bebek alışverişi

Hamile olduğumu ilk öğrendiğim gün yeni bir alışveriş çılgınlığının beni beklediğini biliyordum. Ama o da ne daha cinsiyetini bilmeden nohut kadar olan bebişim için ne alabilirdim ki dedim ve biraz sabır dedim :) Sabır sabır nereye kadar 5. aydan sonra sanırım kendimi saldım ve mağaza mağaza gezmelere, internet sitelerinde dolanmalara başladım. Taa ki doğuma kadar. Karnımı tuta tuta alışveriş merkezlerini gezdiğimi daha dün gibi hatırlıyorum. Hamileliğin en eğlenceli, en can alıcı tarafı ufacık tefecik kıyafetler alıp yeni doğacak bebeğinizin hayalini kurmak değil de nedir.


Bu yazımda fikir olması açısından  size beğendiğim markalardan bahsetmek istiyorum. Belki bunların çoğunu biliyorsunuzdur. Ben bebek alışverişinde değişik ürünler almayı severim. Farklılık benim için hep en önemli kriter olmuştur.Şimdilerde alışveriş merkezleri artık bebek sokağı açıp değişik markaları bünyelerine katmaya başladılar. Bakmaya ilk buralardan başlayın derim. Ankara'da Panora, Armada bunların ilk örnekleri. Gezmediyseniz muhakkak bir uğrayın.

Benim favori markalarımı listelemek gerekirse:

  • Zara Home
  • Chic Frog by Deniz Akkaya
  • Harvey Nıchols
  • B&G Store
  • Guess Kids
  • Ralph Lauren
  • Mothercare
  • Carter's Osh Kosh
  • GAP Kids & Baby
  • Pasito a Pasito
Gel gelelim internet sitelerine:
  • Renkli Zebra
  • Minnineos
  • Unnado
  • Mompery
  • Butikbebe
  • Boobo
  • Picabo
Bu listeyi daha da uzun tutabilirim ancak size en çok beğendiklerimi listelemek istedim.

Keyifli alışverişler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder