Bebek Odası

Dekorasyon konusuna girince bir anne olarak büyük bir titizlikle hazırladığım bebek odasından bahsetmemek olmazdı. Bundan 2 yıl önce özene bezene, bebişimin hayaliyle hazırladığım yavru kuşumun odası..
Herkesin karşılaştığı bir sıkıntıdır bilinmez ama özellikle bebek mobilya alanında Ankara pek zengin sayılmaz. Birçok arkadaş ve tanıdığın tecrübelerinden yararlanarak mobilya tercihimizi Görkem Mobilya/Vivero Kids’den yana kullandık. Benim planımda düz, sade, beyaz bir mobilya takımı vardı. Böylelikle odayı aksesuar, renkli duvar kağıtları, oyuncaklarla odayı boğmadan süsleyebilecektim. İleride ikinci bebeğe de kullanabileceğimiz düz ve beyaz bir mobilya takımını beğendik. Görkem Bebe mobilya dışında size bebek odası tekstili, aksesuarları ve duvar kağıtlarında da oldukça güzel seçenekler sunuyor. Mobilyayı beğendiğim sırada gözüm duvar kağıtlarına ve aksesuarlara ilişti ve onları da aynı mağazadan seçtik.
Bebek odası tekstil seçimim aslında bakarsanız çoktan hazırdı. Hamileliğimin ilk zamanlarında Chakra’da beğendiğim sete çoktan kapılmıştım bile. Hemen Kentpark’taki mağazanın yolunu tuttum ve büyük bir hevesle beğendiğim seti satın aldım. Mavinin oldukça yumuşak ve göz yormayan bir tonu ve en önemlisi organik bir set. Chakra’ya uğramadan bebek tekstil ürünleri almamanızı şiddetle tavsiye ederim.
Vee en önemlisi kapı süsü. Ürünlerini oldukça beğendiğim Fiyojunior’dan bir de kapı süsü beğendim.  
Sitesini ziyaret ederseniz oldukça başarılı aksesuar, bebek tekstili,  bebek şekerleri ve kapı süsleriyle karşılaşabilirsiniz. (www.fiyojunior.com)



Odanın eksiklerini tamamladıkça farkına vardık ki odanın teması tamamıyla gökyüzü olmuş. Philips’den beğendiğim bulut ve kuşlardan oluşan avize de bu temayı tamamlamamı sağladı.

Sevgiyle kalın..



8 yorum:

  1. Tatlı Aras'ın güzel odası! Ben de çok beğenmiştim...
    Yeni evde de aynı şekilde oturdu mu takım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Miray'cım bu evde de güzel durdu. Sadece duvar kağıtlarımız eski evde kaldı :(

      Sil
  2. Çok güzel olmuş gerçekten...Sağlıkla kullanın:))

    YanıtlaSil
  3. Maaşallah size. Çok tatlısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğendiğinize sevindim

      Sil
  4. Odanın geri kalanı merak uyandırıyor:) Çok nezih bir oda olmuş, bu odada mutlu huzurlu zamanlar geçirir umarım güzel bebeğiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim begendiginize sevindim

      Sil