2014 Hazırlıkları

Benim için 1 Aralık'ın takvim yapraklarında boy gösterdiği gün yılbaşı hazırlıkları başlar. Dün dışarı çıktığımda gördüm ki herkes de aynı havada. Her yer ışıl ışıl. Küçüklüğümden beri benim için yılbaşı yılın en sevdiğim zamanı olmuştur. 

Bu hazırlıklara başlangıç noktam balkon camına astığım şirin mi şirin tırmanan noel babalar oldu. Evden dışarıya bakışımı renklendirdi. 


İştee ufacık tefecik yılbaşı ağacım. Onu da noel babaların olduğu yere koydum. Işıklarla da renklendirince daha bi güzel oldu.


Aşaağıdaki yılbaşı ağacı da Arcadium'dan bir kare. Bu seneki yenileme çalışmaları sonucu ortaya güzel tablolar çıktı. Eski hali hafızamda şu an kayboldu diyebilirim. Yenileme çalışmaları henüz sonlanmadan içeride yılbaşı süsleriyle güzel bir ambiyans yakalanmış bile.




Vee Starbucks'ın yılbaşı halleri. Haftasonu Aras'ı uyutup kendimi dışarı attığımda soluğu Starbuck'ta aldım. Resimde yer alan yılbaşı kupalarından ve geleneksel yılbaşı kahvesinden aldım.


Peçetelerim ve peçeteliklerim de hazır :)




Yılbaşı ön hazırlıkları şimdilik bu kadar. Herkese şimdiden mutlu yıllar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder