Hamile Modası

Hamilelik şu dünyada yaşanılası en özel zaman dilimidir aslında. Bu yüzden siz erkekler açısından üzgünüm :). 9 aylık bu dönem kanımca anne adayının hem hamilelik dönemi hem de doğum sonrası psikolojisi için moralli ve eğlenceli geçirilmeli. İşin detayına girersem sular seller gibi akar yazacaklarım. O yüzden sadede gireceğim hemen.

Moda moda moda. Her şeyin modası olur da hamile modası olmaz mı. Amaan 9 ay değil mi eşimin t-shirtleri, annemin elbiseleriyle geçiştiririm demeyin.Eminim eşiniz çok tarz t-shirtlere, anneniz de çok şık elbiselere sahiptir. Ancak bir hamile kanımca şık olmalı ki kendini iyi ve zinde hissetsin. 

Hamile kıyafeti almak için alışverişe çıktığım ilk zamanlarda saçımı başımı yolarcasına eve dönmüşlüğüm çoktur. Hamile illaki tabiri caizse 'nene' gibi mi giyinmeliydi. Kıyafetler modayı yakından takip etmeyi şöyle dursun hangisini giysem çuvaldan farksızdı. Aman efendim neymiş göbeğimi çok fazla göz önüne sermesinmiş. Yok öyle birşey. Hamileydim ve bunu tüm dünya duymalıydı.

Sonrasında giysilerini beğendiğim, kumaş kalitesinden memnun kaldığım markalarla tanıştım. Siz benim yaşadığım sıkıntıyı çekmeyin diye anne adaylarına, anne olmayı düşünenlere bu yazımda ufak bir defile yapayım istedim.

Bir defa her hamilenin dolabında olmazsa olmazlar; taytlar, kot pantolonlar, kumaş pantolon ya da etek (resmi durumlar için), tunikler, kış mevsimi ise panço, birkaç jile, t-shirt vs vs. Listeyi uzatmak mümkün.Çok maliyetli olur diye düşünürseniz bu markaların anneler günü, bayram, yılbaşı ve sezon sonu indirimlerini kaçırmayın derim. Bazen oldukça uygun fiyatlara inebiliyorlar. 

Ben marka olarak Gebe, Seçen Hamile, Marks and Spencer ve Ebru Maternity'den şaşmadım. Şimdilerde H&M ve Yargıcı'nın da hamilelikte giyilebilecek şık kıyafet koleksiyonlarının olduğunu görüyorum. Ne diyelim darısı bir sonraki sefere.

İşte mini defilem:









Moda hep yanınızda olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder