Konumuz: Bebek Bakım Çantası

Hamilelik döneminin vazgeçilmez zevki tabii ki alışveriştir. Almasan da bakmak bir zevk haline gelir. Onu mu alsam bunu mu alsam dur biraz daha gezineyim. Ayy çok ciciymiş deyiverirsiniz. Sanki baktığınız şey kıyafet değil de bebek alıp sevesiniz gelir o mini minnacık, ufacık tefecik tulumları, patişleri.  Listeler çıkartılır. Yetmez internet araştırılır derken ipin ucu kaçar. Kıyafet almaya doyduğum gün ki nasıl olduysa artık bakasım gelmeyivermişti, bunları nereye koyucam, hangilerini askıyla assam, hemen yıkayıp ütülemeli sanki ne acelesi varsa 6 aylık mı doğuracaktım…Derken derken kıyafetten, ıvır zıvırdan sıyrılıp kendimi bebek bakım çantası ararken, aradığımı bir türlü bulamazken buldum. Çanta deyip geçmeyin çok önemli. Şık, kullanışlı, sistematik ve en önemlisi cicili bicili olmalı bebek bakım çantası dediğin. Elini attın mı eline gelivermeli aradığın. Hız, pratiklik çok çok önemli. Dışarıda çiş, kaka yaptı, salyası aktı, sırtı sucuk gibi oldu (ne demekse artık !) bezi nerdeydi, yoksa alt açma bezini almamış mıydım derken bezi, ıslak mendili, pişik kremi, biberonu, emziği, tülbenti, yedek kıyafetleri ayrı ayrı koyacak gözleri olmalı. Kolay taşınabilir olmalı. Ve anneye yer kalırsa cüzdan,cep telefonu koyacak gözü de olmalı.  Beğendiğim, istediğim düzende bebek bakım çantalarını aşağıda sizler için listeliyorum.

Philips Avent Bebek Bakım Çantası
BEABA Bebek Bakım Çantasi

Marc Jacobs Bebek Bakım Çantası
Renkli Zebra Bebek Bakım Çantası
Pink Lining Bebek Bakım Çantası


6 yorum:

  1. ikinciye ve sonuncuya bayıldımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinciyi şu an kullanmaktayım çok memnunum

      Sil
  2. çantalar cok guzelmiş,bana geç kaldı bunlar ama yakında hala olacağım,yeğenime bi tane bunlardan alayım:)çok kullanışlı görünüyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Açıkcası benim de alasım geliyor yeniden. Çantalara özel merakım var zaten.

      Sil
  3. bende suan 39. haftamdayım ve sonuncu çantaya bayıldım ama fıyat olarak pahalı ve sadece bır ıkı sıtede var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben ikincisini kullaniyorum halen memnunum

      Sil