Ninni

Son zamanlarda farkettim ki Aras ben şarkı ve ninni söylediğimde sakinleşip uyku moduna geçiyor. Ben de repertuarıma bu kez ninnileri eklemeye karar verdim. Çocuğunu şarkı ve ninni söyleyerek uyutmayı tercih edenlere benden ninniler gelsin :)

UYU BEBEĞİM:

Yorgun gözleri, küçük bedeni,
Uykusu gelmiş minik meleğin
Uykusu gelmiş minik meleğin
Uyu bebeğim, büyü bebeğim
Uyu bebeğim minik meleğim
Uyu bebeğim minik meleğim



DANDİNİ DANDİNİ DASTANA:

Dandını dandını dastana
Danalar girmiş bostana
Kov bostancı danayı
Yemesin lahanayı
Eee Eee eee eee
huu huu huu huu
Uyusun da büyüsün ninni
Tıpış tıpış yürüsün ninni
E bebeğim eee
E bebeğim eee



DANALI BEBEK:

Dandini dandini danalı bebek
Mini mini elleri kınalı bebek
Annesi babası çok sever
Uyur büyür nazlı bebek
Dandini dandini dastana
Danalar girmiş bostana
Kov bostancı danayı
Yemesin lahanayı
Dandini dandini danadan
Bir ay doğmuş anadan
Kaçınmamış yaradan
Mevlam korusun nazardan
E.....E........


NİNNİLERİN BENİM OLSUN:

Uykularım senin olsun
Ninnilerin benim olsun
Akan sular ömrün olsun
Ninni yavrum, kuzum ninni

Bu ninnilere ilave olarak bebek şarkıları var. Favorilerim 'The eensy-weensy spider went up the water spout' ve 'Baby Einstein on Pandora'. Chicco'nun yıldızlı müzikli projektörlü lambası da işe yarar nitelikte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder