300 İzleyici Hediyesi

'Geceleri deliksiz uyuyan, gündüzleri iştahla yemeğini yiyen, kendi başına sıkılmadan oyun oynayabilen, ne zaman ne istediğini anlayabileceğiniz bir bebek büyütmek...kulağa erişilmesi güç bir hayal gibi geliyor değil mi? Tracy Hogg'un yardımıyla bu hayali gerçeğe dönüştürebilirsiniz. Bebeğiniz kendinden emin adımlarla büyürken, siz bebek sahibi olmanın tadını çıkarın.

Şimdiye kadar bebeklerin aslında bir dilleri olduğunu fark etmiş miydiniz hiç? Tüm bebeklerin aslında her şeyin farkında olduğunu ve dünyaya gelir gelmez minik patron koltuğuna oturduklarını keşfeden yazar bu eşsiz kaynağındaanne-babalara bilinçli bir eğitimin kapılarını açıyor. Patron koltuğunu kaptırmamanın yollarını binlerce çocukla edindiği deneyimleriyle anne babalara anlatıyor. 

Doğumdan üç yaşına kadar geçen süreçte beslenme, uyku alışkanlıkları, tuvalet eğitimi, duygu ve davranış sorunlarına kalıcı, akılcı ve uzlaşmacı çözüm yolları sunan bir kitap, anne-babalara bebekleriyle birlikte bir kez daha büyüme ve hayattan keyif alma şansı tanıyor'



Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler, anne-baba olmayı düşünenlerin, anne adaylarının, yeni bebek sahibi ailelerin okuması gereken harika bir kitap. İzleyicim olun ve çekilişe katılmak isteğinizi bu yazıya yorum olarak yazın bu sayede çekilişe katılmaya hak kazanın. Son tarih 20 Şubat 2014.

Bol şans..

24 yorum:

  1. aaa ben istiyorumm yaa:) zaten izleyicinizim =) nice nice 300 500 kişilereee..

    YanıtlaSil
  2. Ben de katılıyorum desem mi ki? Neyse ya ben daha evli bile değilim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birgun ihtiyac duyarsiniz elbet. Listeye eklendiniz :)

      Sil
  3. zaten izleyicinim birde 4aylık bebişim var :)

    kolaylıklar sevgileerrr

    YanıtlaSil
  4. Artık anne olma zamanım geldi ama düşündükçe korkuyorum belki faydası olur :) takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkulcak birşey yok aslında. Bol şans

      Sil
  5. Merhaba bu çekilişe katılmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  6. yeni keşfettim bloğunuzu cok sevdım. ben de cekılıse katılmak ıstıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Adınızı da belirtirseniz sevinirim

      Sil
  7. merhaba didem ben, aslında ben sizi ararken siz beni bulmuş oldunuz=)) daha 7 haftalık hamileyim şimdiden anne bebek bloglarını takibe almayı düşünoyürdum. Bir arkadaşımda bu kitaba rastlayıp birkaç sayfasına göz atmıştım. Motivasyon açısından da cok faydalı buldum o yüzden kesin alınacaklar listemde ancak sizden hediye gelirse de güzel bir hatıra olur..
    Sevgiler=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oldukça yararlı bir kitap. Bol şans dilerim

      Sil
  8. Merhaba,

    Dün akşam oğlumla çekilişi gerçekleştirdik. Kazanan melisa. Kendisi iletişim bilgilerini mommyslifetime@gmail.com adresine yollayabilir.
    Tebrikler

    YanıtlaSil
  9. Ben yeni baba adamıyım rica etsem bende kitabınıza sahip olmak isterim saygilar 3 ayı kaldı kızım allahın izniyle gözlerim yolda bekliyorum .

    YanıtlaSil
  10. Bu sonuçlardan nasıl haberimiz oluyo bilgi alabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Bu cekilis sona erdi kazanani buradan duyuruyorum

      Sil
  11. Başka bir çekiliş varmı yoksa ücretli tedarik edebiliyormyuz ve n kadar bilgi alabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef okuyucularima hediye etmek uzere 1 tane vardi. Kitapcilardan kolaylikla edinebilirsiniz ancak fiyatini bilmiyorum

      Sil