Bebek Şampuanı ve Sabunu


Bir anne olarak oğluma olabildiğince doğal ürünler kullanmaya gayret ediyorum. Doğduğundan bu yana şampuan, sabun ve pişik kremi dışında ürün kullanmadık diyebilirim. Son zamanlarda araştırmalarım sonucu bulduğum bir markayı sizlerle de paylaşmak istedim. Burt's Bees'in bebe şampuanı ve sabununu güvenle kullanabilirsiniz. Paraben, alkol, sls, petrolium gibi gibi zararlı  maddeleri içermemesi ve doğal olmasından dolayı güvenle kullanabileceğim bir ürün. Ben hem şampuanı hem de sabununu kullanmayı tercih ediyorum.Aksi halde şampuan çok çabuk bitiyor. Kullandığınızda mis gibi bal kokusuna da bayılacağınıza eminim.
Burt's Bees Sabun
Burt's Bees Saç ve Vücut Şampuanı

9 yorum:

  1. Kimyasala olan hassasiyetin için seni kutluyorum canım.Benden sana bir tavsiye daha şampuanlarda o kadar masum değiller bilgin olsun.Ben iki yıldır oğlumun ne saçına ne vücuduna zeytinyağlı sabundan başka birşey kullanmıyorum.Bebekkende vücudunu organik zeytinyağıyla ovalar güneş alan bir odada bekletirdim bir saat kadar,doktorumuzun tavsiyesiydi bebek yağlarından kat kat daha etkili demişti.Şimdi oğlum 4 buçuk yaşında yumuşacık pamuk gibi bir teni var.
    Kolay gelsin sana

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim. Zeytinyagini muhakkak deneyecegim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Benim oğlum 5 aylık henüz. Dalin kullanıyorum. Ama daha doğal ürünler araştırıyordum. Bu ürünler eczane vardır sanırım. Bende bloguma beklerim. Üzerinde çalışıyorum hala :)
    http://icimdenngeldi.blogspot.com/ :) :) beklerim.
    MUTLU YILLAR :)

    YanıtlaSil
  4. Bloguma hosgeldiniz. Ben eczaneden aldim internette de bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşım ekmeğin glutensiz olup olmadığını bilmiyorum. Ama olurda denersen sonucunu söylersen sevinirim. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiiki haber veririm. Umarım kabarır

      Sil
  6. Kimyasalları mümkün olduğunca az kullanmak gerektiğini düşünüyorum en güzeli güvenilir saf sabunlar ama onlara bile güvenilmiyor.Bu yüzden sabun yapmayı öğrenmek istiyorum.Ben de bu ürünü kullanıyorum bebeğimde.Üzerinde yüzde kaç doğal olduğu bile yazıyor kendim içinde birkaç ürününü aldım memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru gerçekten. Ben de kendimi kimyasallardan izole etmeye çalışıyorum

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil