Bloglardaki Gadget Sorunu

Bloğunuzda,

Maalesef...
Bu gadget hatalı olarak yapılandırıldı. Web yöneticileri için ipucu: Lütfen "Friend Connect Ayarları - Ana Sayfa URL'si"nin bu sitenin URL'siyle eşleştiğinden emin olun.

Türünde hata mesajları alıyorsanız düzelmesi için yapmanız gerekenler:

1.     Kumanda panelinde sırasıyla Tasarım/Ayarlar/Temel’e tıklayıp Yayıncılık başlığı  altındaki blog adresinde ufak bir değişiklik yapın ve kaydete basın (örnek olarak ben mommyslifetime sonuna ‘s’ harfi ekledim. Yeni adresim mommyslifetimes.blogspot.com oldu.
2.     Bir süre sonra yeni adresten giriş yaptığınızda Gadget sorununun giderilmiş olduğunu göreceksiniz. 1. maddedeki adımları tekrar uygulayıp sitenizi eski adresine çevirebilirsiniz. Sorun ortadan kalkacaktır.

Sevgiler

12 yorum:

  1. Harikasınız!
    2 dk bile sürmedi..
    Çok teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. İşe yaradığına sevindim

      Sil
  2. Arkadaşım ben yapamadım.Çünkü eski bloguma giriş yapamıyorum.Yenisinide giremiyorum google tanımıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Googledan giris yaptiginizda size ait bloglarin gozukmesi gerekir

      Sil
  3. bu çok iyi oldu cidden. İki gündür nasıl düzelticem diye uğrasıyorum. Teşekkürlerr ;)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Rica ederim Miraycım. Baktım düzelmiş sayfan

      Sil
  5. yaaa şahane ya çok çok teşekkür ederim :) iyi ki benim bloguma gelip yorum bırakmıssınız <3 yoksa sizi tanıyıp bu posttan hiç faydalanamayacakmışım :) çokçokçok memnun oldumm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim işe yaradığına. Ben de bloğunuzu çok beğendim. Sevgiler

      Sil
    2. Merhaba; Ben'm de b'r sorunum var ama ayni sorunun farkli bir versiyonu. Ben ''Bu içerik güvenli bağlantı üzerinden henüz kullanılamıyor.'' mesaji aliyorum ekledigim her gatget icin. Yukarida yazani mi uygulamam gerekiyor yoksa baska bir yolu var mi?

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil