Hobbit

Görmemiş sinemaya gitmiş tutmuş bloğuna yazmış :)

Aras'ın doğumundan bu yana sinema, tiyatro, gece gezmeleri bizim için adeta bir lüks oldu. Aras'ın anneannesinde kaldığı günler kendimize vakit ayırdığımız ve bu yüzden hevesle beklediğimiz, günler öncesinden planlar yaptığımız, birkaç saat içine bir sürü şey sığdırmaya çalıştığımız zamanlar haline geldi.

Bundan tam bir sene önce, merakla beklediğim Hobbit filminin ilkine (Hobbit: Beklenmedik Yolculuk-The Hobbit: An Unexpected Journey) gitmiştim.Ve gittiğim o günden bu yana da ikincisinin gelmesini bekliyordum. Dün akşam da nihayet 15 Aralık 2013'de vizyona giren ikinci filmine (Hobbit: Smaug'un Çorak Toprakları-The Hobbit: The Desolation of Smaug) gitme şansını yakaladım.Ne diyeyim darısı üçüncüsüne (The Hobbit: There and back again) olsun.

İlki kadar büyülenmediğimi söyleyebilirim ama Elflerin dövüş sahneleri, Smaug'un yer aldığı 3D gösterimler, Gandalf ve Sauron'un çekiştiği sahneler oldukça etkileyiciydi.Cücelerin fıçıların içinde geçirdikleri nehir yolculuğu da oldukça eğlenceliydi.Eğer benim gibi fantastik, macera filmlerinden hoşlanıyorsanız Hobbit'i izlemedim demeyin. İlkinden izlemeye başlayın, vizyondan çıkmadan ikincisini üç boyutlu sinemada izleyin ve üçüncüsünü de bekleyin derim.



Hobit: Smaug'un Çorak Toprakları filminin özetine ulaşmak için linke tıklayabilirsiniz.

İyi seyirler

18 yorum:

  1. Ah aah ben de gidebilsem de yazabilsem görmemiş gibi!Tam 2 yıl oldu gitmeyeli en son karnım burnumda gitmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Nasıl da kıymetli böyle zamanlar. Bazen bana geliyorlar, iş yerinden izin alıp kimselere söylemeyip felekten bir gün çalayım diyorum :) Fena fikir değil gibi ;)

      Sil
    2. Olabilir aslında bana da geliyor bazen öyle ama ben evdeyken de kreşe bırakmak bir türlü içime sinmiyor..Ama yakın bir zaman gibi görünüyor:))

      Sil
    3. İnsanın vicdanı elvermiyor gerçekten. Çok nadir olur da işten erken çıkarsam koştur koştur eve gidiyorum ben de. Beni gördüğündeki mutluluğunu seyretmek her türlü keyife bedel aslında.

      Sil
  2. aynenn yaa bizde çocuk filmlerinin abonesi olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz büyüdüğünde aynı durumlar bizi de bekliyo

      Sil
  3. Benim de Hobbit'le ilgili yazım var. Bakmak istersen link aşağıda.
    http://olikia.blogspot.com/2014/01/hobbit-smaugun-corak-topraklari..html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz siz de. Tabiiki ziyaret ederim

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Canım iadeyi ziyarete geldim Hobbit harika bir film soluksuz izledim sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. keyifliydi ya işte.
    türü seven için ideal.

    film izleyeceğin zaman
    tiyatroya gideceğin zaman
    kitaplar için blogumda listeler var.
    ordan seçebilirsin.
    izlediklerim okuduklarım filaan.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Super. Zaten bloglar sayesinde yolumu buluyorum

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Biz çocuklarla gidiyoruz artık, ne güzel:-) İnsanın sevdiği filmleri paylaşacağı çocukları olması harika bir his:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet süpermiş, bizim biraz daha zaman var.

      Sil
  9. Ay bende gidecektim unuttum sağol ya geldim bak arkadaşım izleyicinim artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vizyondan kalkmadan gitmek gerek. Çok sevindim hoşgeldin

      Sil