MİM-KIŞA DAİR FAVORİLER

Merhabalar,

Sonunda beni de mimlediler. Çok sevgili blogger arkadaşım Duygu Papır tarafından mimlendim. Kendisi severek takip ettiğim Fotoğraf Delisi bloğunun sahibesidir.

İşte benim kışa dair cevaplarım:

1)KIŞ DEYİNCE İLK AKLINIZA NELER GELİYOR?
*Dağda kayak tatili


2)FAVORİ KIŞ AKSESUARIN NEDİR?
*Şapka ve berelerim

3) KAHVE Mİ? ÇAY MI? SALEP Mİ? 
*Tarçınlısından bir fincan salep



4) FAVORİ KIŞ MUMUN?
  * İkea mumlarım


5) KIRMIZI RUJ MU ? EYE LİNER Mİ? 
  *Eyeliner

6) EN SEVDİĞİN KIRMIZI RUJ ?
 * Kırmızı ruj kullanmam

7) EN ÇOK GİYDİĞİN KAZAK ?
*Siyah Network marka kazağım

 8)EN SON ALDIĞIN KAZAK?
* Boğazlı Network kazağım

9) ÇOCUKLUĞUNDAN BİR ANINI BİZİMLE PAYLAŞ 

* İlkokuldayken gittiğimiz bir İstanbul gezisinde Bakırköy Galleria Alışveriş Merkezi’nde yer alan Fame City’de ağabeyimle saatlerce oyun oynayıp kapıda bizi bekleyen annemi unutuşumuz.

10) FAVORİ KIŞ OJEN HANGİSİDİR?
*Flormar-Vizon Rengi Ojem (427)

11) KISA BOT MU ? UZUN BOT MU?
* Uzun Bot  

12) FAVORİ KIŞ PARFÜMÜN ?
* Chanel Coco  

13) FAVORİ KIŞ MAKYAJ ÜRÜNÜN ?
* Compact pudra allığım (TerraCotta)

14)FAVORİ KIŞ CİLT BAKIM ÜRÜNÜN?
* Dermologica Nemlendiricim

15) KIŞ MI ? YAZ MI ?
*Kış

Kışa dair favorilerim bunlar. Mimleme sırası bana geldi. İşte mimlediklerim:


Sevgiler…

5 yorum:

  1. Sahlep çekti canım ya :)
    Güzel bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler. Bir mim tutturduk gidiyor :)

      Sil
  2. Saol Burcu bir değişiklik oldu valla benim için de :) Ben de yazdım hemen http://pasamlayasam.blogspot.com.tr/2014/01/ilk-kez-mimlenmisim.html
    Görüşmek üzere sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Sahlep ne de güzel olmuş oraya kış günlerimizin vazgeçilmezi gerçekden bir de kış günlerinin beraberinde gelen sevgililer günüde öyle tabi ne alacağım diye düşünürken de http://www.mihera.com/sevgililer-gunu-hediyesi bu siteyi buldum şimdi keyifle sahlep içme zamanı :)

    YanıtlaSil