Game of Thrones

Game of Thrones Türkçe adıyla Taht Oyunları George R.R. Martin’in yazdığı Buz ve Ateşin Şarkısı serisinin ilk kitabı. Dizisi 2011 yılında yayınlanmaya başladı. 3 sezonu büyük bir keyifle izleyerek geride bıraktık. Üzücü olan iki sezon sonra yani 5. sezonda dizinin sonlanacak olması. Takip edenlere merak edenlere, 4. sezon baharda 6 Nisan'da ekranlarda. Sabırsızlıkla bekliyoruz.



Game of Thrones dendiğinde akan sular durur bende. Hayatımda izlediğim en başarılı yabancı dizi desem çok da abartmış olmam. İzleyenler bilir. Kurgusu, görsel şöleni ile gerçekten en güzel iltifatları hak eden bir eser adeta. Babamın bir zamanlar gençliğinde dinlediği müzikleri, sinema filmlerini, oynadığı dansları bana anlattığı gibi benim de ileride çocuklarıma anlatacağım izletmek isteyeceğim koleksiyona çoktan dahil oldu bile.



Benim gibi fantastik dizi ve filmler ilginizi çekiyorsa vakit kaybetmeden başlayın, koleksiyonunuz da varsa dahil edin derim. Dizide en sevdiğim karakterler Jon Snow ve Arya. Özellikle Arya'ya büyük sempati duyuyorum. Cesur, akıllı ve savaşçı bir karakter kendisi. Böyle bir kız çocuğuna sahip olmayı isterdim doğrusu. Jon Snow ise tavırları ve duruşuyla sanırım dizinin en beğenilen karakterlerinden. Kanımca Stark soyadını sonuna kadar hak ediyor.




4. sezonu büyük bir hevesle bekliyorum. Şunun surasında 6 Nisan'a birşey kalmadı.

İyi seyirler dilerim..

5 yorum:

  1. ben de çok seviyordum b u diziyi ama çocuklar olunca bizim olayımız bitti

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, sitenizi gördüm beğendim ve takibe aldım. Sizi de blogumda görmeyi umut ediyorum. Sevgiler, Arlette.
    arletindunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldiniz. Sitenizi ziyaret edeceğim

    YanıtlaSil