Su

Yeteri kadar su içmenin faydalarını hepimiz biliyoruz. Yetişkinler günde 8 su bardağı tüketmek önemli çünkü su;
  • Kilo vermeye yardımcı olur.
  • Vücut ısını düzenler
  • Atıkları ve toksit maddeleri vücuttan uzaklaştırır.
  • Hücrelere besin ve oksijen taşır.
  • Mineral kaynağıdır.
  • Vücudu zinde ve dinç tutar.
  • Sindirime yardımcı olur.
  • DNA hasarını önler.
  • Besin emilimini arttırır.
  • Pıhtılaşmayı önler.
  • Cildi yumuşatır, besler.
  • Anne sütünü arttırır.



Özetle, suyun vücuda sağladığı yararlar saymakla bitmez. Sağlığınız için;
  • İç organlara güzel bir başlangıç yaptırmak için sabah kalkar kalkmaz 2 bardak su
  • Kolay hazım için ana ve ara öğünlerden yarım saat önce 1 bardak su
  • Kalp sağlığı için akşam uyumadan önce 1 bardak su
Tüketmenizi naçizane tavsiye ederim.

Sağlıklı günler

8 yorum:

  1. Merhaba iade-i ziyarete geldim bende bloğunuzu çok beğendim tam bana göre çok işime yarayacak güzel paylaşımlarda buluşmak dileğimle
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Su içmeyi seven biri olarak güzel bilgiler edindim sayesnizde teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Bende ihmal ettiğim su içme ile aramı düzelttim son bir yıldır.. Su gibi aziz olun. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. yapmamız gereken aslında ne kadar basit
    su içmek
    onu bile düzene sokamıyorum
    ofiste her su içtikten sonra 1 bardak daha dolduruyorum, ara ara gördükçe içiyorum
    su olmadan olmaz
    harika bilgiler

    teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim beğendiğinize sevindim

      Sil