Yaz Tatili Önerileri

Yaz tatili için otel arayışına girdiğimizde artık çocukla gidilebilecek, rahat edilebilecek yerler bakar olduk. Yani  yemek kalitesi ve lezzetinden tutun, odaların konumu ve genişliğine kadar eskiye nazaran birçok yeni kriterler eklendi listemize. Hal böyle olunca gerçekten titizlikle çalışmak gerekiyor aksi halde tatil tatil olmaktan çıkıp adeta bir ızdırap haline geliyor.


Yaz aylarına yaklaştığımız şu günlerde bizi yine tatil planlaması telaşı aldı gidiyor. Bu sene erken rezervasyona takılmadık ki hayret. Nedeni sanırım vakit ayırıp detaylı bir araştırma yapamayışımızdandır. Çocukla tatil spontane olamıyor maalesef. Erken rezervasyonu kaçırmış olsak da geç kalmadan bu yaz tatilini planlamamız şart. Hem kendim hem de siz çocuklu dostlarım için araştırma yaptım. Araştırma raporumu aşağıda bilgilerinize sunarım :)

Şimdiye kadar gittiğimiz oteller içinde övmeden geçemeyeceğim, hakikaten çocuk dostu diyebileceğim oteller var. İlk sıraları Paloma Otellerine verebilirim. Paloma Grida Village ve Paloma Pasha Resort çocuklu ailelere şiddetle tavsiye edebilirim. Özellikle Grida Village gerçekten köy gibi, mimarisi çok güzel.

Paloma Grida Village

Paloma Pasha Resort
Bunlar benim bizzat tecrübe ettiklerim.Araştırmalarım sonucu çocuk dostu olarak sayabileceğim otel listesi ise şöyle:
  • Castello Di Akyarlar
  • Denizatı Holiday Village Gümüldür 
  • Hillside Beach Club
  • Aqua Fantasy İzmir
  • Pastoral Vadi Fethiye
  • Golden Key Hisarönü
  • Hotel Costa Farilya
  • Ekincik Otel

İyi tatiller dilerim

14 yorum:

  1. Günaydın
    Bu oteller arasında kaldıklarımı anlatayım biraz size, belki faydası olur planlama yaparken. Costa Fariya çok güzel bir butik otel, ancak mimarisi gereği kücük çocuklar için (çocuk arabası kullamazsınız otele çıkarken, çocukların koşmaması gerekir kesin düşerler çünkü ve çok geniş basamaklar var. Ayrıca denize iskeleden giriyorsunuz plajı ve kumu yok) uygun değil.
    Golden Key Hisarönü gerçekten çok güzel bir yer, ama gene çocuklar için çok uygun değil, daha çok romantik tatiller için uygun ve sivrisinek varr :)
    Ben en çok Hillside Beach Club'ı tavsiye edeceğim hem denizi çok güzel, hem de çocuklar için animasyon, mini club, havuz var. Umarım faydalı olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Girdileriniz için çok teşekkürler

      Sil
  2. Amara Wings Kemer çocuklar içinde çok ideal bilginiz olsun... araştırmanızı tavsiye ederim. sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kemerin ağustosda çok sıcak olmasından dolayı da antalya otellerine hiç bakmadım desem

      Sil
  3. Ben de başladım tatil planlarına senin listeye de göz atayım mutlaka :)
    Bu arada seni mimledim beklerim :)
    http://pasamlayasam.blogspot.com.tr/2014/03/mimlendimmimlendinizmimlendiler.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil için uygun bir yer bulmak zor gerçekten. Çocuk olunca her detayı araştırmak şart oluyor. bu arada geldim kendimi bulamadım mim yazında

      Sil
    2. Ay nasıl özür dilesem az inan dün işyerinde yazmaya çalışırken hatlarım karışmış :( Nolur kusura bakma ekledim adını.Zaten eklemeliydim de işte elime yüzüme bulaştırdım :((

      Sil
    3. Bu arada maalesef senin önerdiklerine bakamayacağım sanırım hepsi Ege tarafında ve oraya buradan direk uçak yok ve çok pahalı uçaklar.Maalesef Antalya'da çakılı kaldım.E zaten 3 yıl orada yaşadık o yüzden bari Alanya'ya bakayım diyorum var mı o tarafta önerebileceğin bir otel?

      Sil
    4. Rica ederim olur öyle. Çalışan anne olmak zor iş bilirim. Benim mesela bugün hatlarım anormal karışık. Farkındayım hepsi Ege Bölgesi çünkü 15 Haziran sonrası Güney sahilleri çok sıcak ve bunaltıcı oluyor. Alanya'da bir yer bilmiyorum. Belek'te Rixos, Voyage ve Paloma'ya gittim . Paloma çok güzel çocuk için. Voyage da fena değil. İkisini öneririm. Rixos'u öneremeyeceğim tesisi güzeldi ancak hizmet anlayışlarından hoşlanmadım. Bu tesisler de temmuz, ağustos döneminde el yakıyor. Mayıs ve Haziran fiyatları daha makul.

      Sil
  4. unutmadan Kemer'e de fena demiyorlar.ben hiç gitmedim. Bilindik otellere bakılabilir.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.sizin onerinizle Paloma Grida icin rezervasyon yaptirdik. Standart oda sectik. 2 katliymis. Alt katimu, ust katimi tercih edersinuz diye sordular. Yeri bikmedigim icin karar verenedim cocuklu olunca zamanin hatri deger bir kismi onun uykusu icin odada gectiginden, balkon onemli. Sizce alt katmi,2. Katmi tercih edelim? Sevgiler Gozde

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Biz superıor odada kalmıştık ve giriş katıydı. İkinci kat bebek arabasıyla zor olabilir. Şimdiden iyi tatiller

    YanıtlaSil
  7. Cok tesekkurler bilgileriniz icin. Kizim 3 yasinda oldugundan bizim bebek arabamiz olmicak.bu durumda yine alt katimi oneriyorsunuz😊 coook sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebek arabanız olmicaksa biraz deniz manzarası fena olmaz 😄

      Sil