Bir tek annem olsun bana birşey olmaaz

Hamilelik dönemini mi de sayarsak 11 Mayıs Anneler Günü benim 4. anneler günüm olacak. Yavru kuşumla da geçireceğim 3. anneler günü aynı zamanda. Bu son 4 senedir anneler günü benim için daha da anlamlı hale geldi. Doğumgünümü, yılbaşımı, kadınlar günümü, sevgililer günümü, bayramımı seyranımı unutun ama gözünüzü seveyim anneler günümü unutmayın modundayım.

Hamile kaldığım ilk günden bu güne hayatımda çok şey değişti, hayat zorlu ve yorucu bir hale geldi ama bir o kadar da keyifli günler geçiridik oğlumla. Minicik bir tebessümü için dünyaları başka kimin uğruna yıkabilirim ki. Hani sevgiliye derler ya senden önce yaşamamışım ben. Canım oğlum için aynı hisleri taşıyorum şu an. Gözümü açtığım her yeni gün onun varlığıyla hayata tutunuyorum adeta. En büyük hayalim bir anneler günü sabahı onun yumuk ve minnak elleriyle bahçeden taze çiçek toplaması ve koşarak boynuma sarılıp yanağıma kocaman sulu bir öpücük kondurmasıdır. Yanında Pepe'nin repertuarından 'Annem canım annem' şarkısını da söyledi mi alın size on numara bir anneler günü hediyesi :)

Parfüm, Takı ve Giyim için Mizu!




Sizi bilmem ama benim böyle özel günlerde alışveriş tutkum daha da bir kabarır. Çok sevgili eşimin Eyvah! söylemini duyar gibiyim. Yoğun iş temposu, annelik, ev işleri derken alışverişe çıkmaya zaman ayıramayan annelere alışveriş için tavsiyem mizu.com. Siz de anneler günü için hediye arayışına girdiyseniz muhakkak göz atın derim. Mizu.com anneler günü hediyeleri ile dop dolu adeta. Kendim için hızır gibi yetişti diyebilirim.




Mizu.com'u tıkladığınızda özellikle yeni anne ve anne adaylarının hoşuna gidebilecek takı seçeneklerine rastlayacaksınız. Baba ve baba adaylarına duyurulur anne çocuk bileklik ve anne çocuk kolye eşleriniz için harika bir hediye seçeneği olabilir benden söylemesi. Yana yakıla ne alsam diye arıyorsanız tıklayın derim.

Başka hediye bakıyorum diyenlere bir bayan olarak ayakkabı ve parfüm çeşitlerini de öneririm. Her
sene aynı zamanda kendi kendime hediye almayı adet haline getiren ben şimdiden birkaç tanesini sepete ekledim bile.

Tüm annelerin ve anne adaylarının anneler gününü şimdiden kutlarım.

Sevgiyle kalın..

4 yorum:

  1. Sayın takipçiler,

    Almış olduğum hediyelerin resimlerini şimdi buradan paylaşıyorum...

    YanıtlaSil