Pazar Kahvaltısı

Hafta sonunun vazgeçilmez keyfidir pazar kahvaltıları. Tüm haftanın yorgunluğu zengin bir sofrayla giderilir. Günün en sevdiğim öğünü olması bir yana hafta içi yapamadığım zengin kahvaltıların acısını hafta sonu kahvaltı sofralarında çıkarmayı çok severim. Siz de benim gibi hafta sonu anti zeytin-peynircilerdenseniz aşağıdaki lezzetlerden deneyip hafta sonunuzu renklendirebilirsiniz.


  • Bisküvili waffle
  • Beyaz peynirli ekmek
  • Sosis tava
  • Peynir tabağı
  • Pastırmalı yumurta
  • Soğan mıhlama
  • Kaşar peynir ve pastırmalı tost
  • Domatesli mozeralla
  • Kızarmış hellim
  • Zeytin piyazı
  • Yufkalı katmer
  • Fırında eritilmiş kaşar
  • Pancake
  • Kıymalı pazılı gözleme
  • Mercimek köftesi
  • Patates tava
  • Kızarmış keçi peyniri
  • Patlıcan, biber kızartması
  • Patates salatası
  • Yumurta piyazı
  • Menemen


15 yorum:

  1. Diyetin en zor gününde bu yazıyı okumak hiç iyi olmadı :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunuz cok keyifli bende bloguma beklerim http://guldengul.blogspot.co.uk/
    Sevgiyle Kalin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim uğrayacağım bloğunuza

      Sil
  3. En sevdiğim öğün kahvaltıdır hatta uzun uzunnn yapılan kahvaltılara bayılırım bu arada canım ellerine sağlık masa süper görünüyor gerçekten canım çekti :)

    Bu arada bloğuma beklerim :)
    http://mylittlemascara.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara şımartmak lazım kendimizi işte böyle. Bloğunuza uğrayacağım. Sevgiler

      Sil
  4. Merhaba
    blogumu ziyaretiniz icin tesekkur ederim. Evet kesinlikle bende o anti zeytin peynircilerdenim illa ekstra birseyler olmali.
    Kahvalti en sevdigim ogun vee ellerinize saglik.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de hoşgeldiniz. Kahvaltı benim için bir zevk

      Sil
  5. Ne hoş bir kahvaltı masası, orada olsam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim

      Sil
  6. çok güzel bir kahvaltı masası olmuş ,afiyet bal şeker olsun.ama ben diyetteyim,olsun ..3 zeytin bir dilim ekmek ve peynirinden aldım.sevgiler bıraktım

    YanıtlaSil
  7. Merhaba blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekkürler bende artık sizi izlemeye aldım :)) pazar Kahvaltısı önerileriniz çok iyi olmuş özellikle benim gibi bugün ne hazırlasam diye düsünen anneler için :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaretiniz için. Ben de sürekli arayış halindeyim. Pazar kahvaltısı bizim için zevk haline geldi. Sevgiler

      Sil